Årsmøte 2024 - saksdokumenter

Postet av Skjeberg VBK den 6. Mar 2024

Da er det kun en uke igjen til Årsmøte i Skjeberg Volleyballklubb.

Vedlagt finner dere en samlet pdf med alle dokumenter:
- Saksliste
- Årsberetning fra styret og alle lagene
- Årsberetning fra Kontrollkomiteen
- Regnskap og budsjett
- Balanserapport
- Rapport fra valgkomiteen

Vel møtt til årsmøte onsdag 13.mars kl 18.00 i kantina på K5, Kalnesveien, Grålum.

Innkalling til årsmøte i SVBK 2024

Postet av Skjeberg VBK den 10. Feb 2024

Styret innkaller herved til årsmøte i Skjeberg Volleyballklubb.

Årsmøtet avholdes onsdag 13.mars kl 18.00 i kantina på K5-bygget på Kalnes/ Grålum.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest mandag 26.februar til post@skjebergvbk.no. Det ønskes at vedlagte mal brukes, se vedlegg.

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på Spond samt klubbens hjemmeside www.skjebergvbk.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Skjeberg VBK i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til klubben. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se klubbens lov på hjemmesiden. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Annhild Furfjord kontaktes på 90931760 eller annhildmf@gmail.com.

Velkommen til årsmøte!

Vårspretten 2024

Postet av Skjeberg VBK den 1. Feb 2024

Velkommen til Vårspretten cup i Sarpsborg!

En hyggelig avslutning på innesesongen før sandvolleyballsesongen starter.
Cupen er for jenter og gutter i klassene U15 (født før/i 2009) og U17 (født før/i 2007) og går over 2 dager.
Alle lag får minst 3 kamper på lørdag og minst 2 kamper på søndag.

Vi tilbyr overnatting og mat, og vi gjentar fjorårets suksess med aktivitetskveld (med tacobuffet) på lørdagen. Der kan man bl.a. spille boblefotball, bordtennis, volleyball med tett nett og bare ha en hyggelig kveld med medspillere og motspillere.

Påmelding åpner 5. februar 2024. Det er begrensning på antall lag. Førstemann til mølla!

Bestilling av mat, overnatting og aktivitetskveld gjøres under "tjenester" i Profixio.

Smash-off for alle klubbens spillere

Postet av Skjeberg VBK den 23. Aug 2023

Vi ønsker å gi alle våre spillere en kanonstart på ny sesong og inviterer til Smash-Off i Sandbakkenhallen 2. og 3. september. Invitasjon er sendt ut på Spond. Samme helg arrangerer klubben også Dommer 1 kurs. Dette er fulltegnet.

Lørdag 2.sept.
Styret har satt sammen et variert program og vi har hentet inn hjelp fra både eksterne og interne krefter for å gi spillerne en boost av glede og kunnskap. Alle lag, delt inn i grupper Yngre/ Eldre, får 2 treningsøkter lørdag med Marko Milosevic. Vår egen fysio og trener Gina Øby vil kurse oss i sportstaping av utsatte kroppsdeler. De som ikke vet hvordan man fører kampskjema vil også få mulighet til å lære seg dette.
Det blir i tillegg tid til sosial lunsj (klubben spanderer!)
Oppdatert program og inndeling av grupper vil bli lagt ut i Spond.

Søndag 3.sept.
Turnerings-dag! Vi har invitert klubber i regionen til å komme og spille treningskamper. Vi tar sikte på 3 kamper pr lag over 2 sett. Dette er i tillegg praksisdag for de som tar dommerkurs. Vi vil føre ordentlige kampskjemaer for at alle lag skal kunne dette og være klare til sesongstart.
Kampoppsett kommer på Spond noen dager før.
Husk egen mat og drikke.

Lurer du noe så bruk kommentarfeltet på Spond/ arr. Smash-off eller send en melding til Annhild på 90931760

Eidsberg Sparebank støtter Skjeberg Volleyballklubb

Postet av Skjeberg VBK den 11. Mai 2023

Vår bankforbindelse, Eidsberg Sparebank, støtter gledelig opp om Skjeberg Volleyballklubb. Kr 40 000,- bidrar til økt aktivitet og et bedre tilbud til klubbens medlemmer.

Tusen takk!