Utviklingssamling nr.1 i Skjeberghallen den 21. oktober

Postet av Skjeberg VBK den 7. Okt 2017

NVBF Region Øst har den glede å invitere til Utviklingssamling for ungdom #1.

Tilbud er for gutter og jenter født fra 1998 til 2005. Samlingen arrangeres i Skjeberg, Skjeberghallen, den 21. oktober.

Hovedtrener for samlingen blir Bendik Huus.

Bendik er 25 år gammel og kommer fra Førde. Han bor i Oslo for tiden og studerer idrettsvitenskap ved Norges Idrettshøyskole. Tidligere har han jobbet ved Wang Toppidrett Oslo og Hafstad VGS i Førde. Siste tre år var Bendik ansatt ved ToppVolley Norge. Bendik har vært hovedtrener for de yngste landslagene i både volleyball og sandvolleyball og assistenttrener for de eldre junior landslag. Har også fått være med å bidra opp mot seniorlandslag i både volleyball og sandvolleyball. Han spiller nå for Koll IL i Mizunoligaen. Tidligere spilt for Førde Volleyballklubb og Oslo Volley.

Fokus på samlingen blir baggerslag og fingerslag - hvordan en kan bruke disse teknikkene i mottak.

Region Øst vil trenge flere assistenttrenere til samlingen for å gi en god oppfølging til alle spillere under treningene og samtidig gi trenere mulighet for egen utvikling. Dersom noen trenere er interesserte, kan det meldes til region.ost@volleyball.no

Interesserte spillere kan melde seg etter nivået:

Nivå 1 – Nybegynnere

Nivå 2 – Erfarne

Nivå 3 – Viderekommende

Treningstider blir 10.00-12.00 og 13.00-15.00. Dersom det blir forandringer her, vil alle påmeldte deltagere bli informert via epost.

Deltagelse koster kr 150,- per spiller. Påmeldingsfrist er mandag den 16. oktober 2017. Maks antall deltagere er 60 Påmelding er bindende.

Sjekk link: https://volleyball.klubb.nif.n...