Sommeravslutning

Postet av Skjeberg VBK den 16. Jun 2017

Tirsdag 13. mai var store og små fra Skjeberg VBK samlet med foreldre til avslutning for sesongen 2016/2017. Vi samlet oss i hagen på gården hos Anette, Hege og Håvard Hornnæs – hvor det var god plass til alle. Været bød seg fra mange sider; strålende sol og i neste øyeblikk bøtteregn. Men volleyballspillere lar seg ikke stoppe av litt vann; det ble både grilling, lek, hinderløype og volleyball. Vi hadde også med oss flere av våre tidligere volleyballspillere, inkludert klubbens Æresmedlem Jan Vidar Andersen. I tillegg hadde Oddbjørn Granlund, nestleder i region Øst, tatt turen til Skjeberg VBK. Han hadde med en veldig hyggelig og velfortjent overraskelse til Jan Vidar: Hedersmerket i sølv for lang og tro tjeneste innenfor volleyballsporten. Det er lenge siden forbundet fant ut at Jan Vidar skulle ha dette utmerkelsen, diplomet var underskrevet så langt tilbake som 2013. Men de hadde da ikke funnet den rette anledningen for overrekkelse av hedersmerket . Skjeberg VBK er veldig takknemlige for å ha et så lojalt medlem som vi har i Jan Vidar. Han har vært aktivt med i klubben i nesten hele klubbens levetid på 40 år. Alle medlemmer i Skjeberg VBK gratulerer Jan Vidar med utmerkelsen, vi er veldig enige i forbundets valg.

God sommer til alle klubbens medlemmer!